گروه شرکت های جهانبان
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

وقت معتبر شدن وب سایت شماست .

پیشنهاد می کنیم با پکیج های سامانه شیک رنک رتبه سایت خود را بصورت فوری و طبیعی افزایش دهید .

در کمتر از 24 ساعت شمارشگر سایت خود را منفجر کنید .

1- لینک سفارش پکیج افزایش ورودی گوگل

2- لینک سفارش خرید بک لینک

3- لینک سفارش بک لینک انبوه بیش از 7000

4- لینک سفارش رپورتاژ آگهی

5- لینک سفارش بک لینک خارجی

و ده ها خدمات حرفه ای دیگر ..

همین امروز شمارشگر سایت خود را منفجر کنید .

سامانه شیک رنک دارای لوگوی دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیک 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۲:۳۸ ] [ جهانبان ]

ویزا کار استرالیا
شما عزیزان می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات مورد نیاز در خصوص کشور استرالیا ، مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ویزا کار استرالیا را اخذ نمایید و همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید و سپس با داشتن اطلاعات کافی و مناسب جهت ویزای کار استرالیا اقدام فرمایید.

امروزه افراد زیادی برای مهاجرت کاری به استرالیا، نحوه اخذ اقامت دائم استرالیا، اقامت از طریق کار در استرالیا، راه های ورود به استرالیا، جزئیات ویزای کار استرالیا و..سوالاتی را مطرح مینمایند. چرا که ویزا کار استرالیا یکی از قویترین نوع ویزاهای کار در دنیا و همچنین یکی از زود بازده ترین نوع ویزا در جهت اخذ اقامت دائم استرالیا میباشد. بنابراین عده زیادی از دوستان مایل به اخذ ویزای کار استرالیا هستند.


استرالیا کشوری است نیمه اسیایی نیمه اروپایی وششمین کشور پهناور دنیاست. کشوری است توسعه یافته با اقتصاد متکی بر بازرگانی و کشاورزی است. پایتخت آن کانبرا است ولی شهرهایی که بیشترین متقاضی را برای ویزای کار دارد ملبورن و سیدنی است که از جمله شهرهای گران دنیا میباشند.

ازجمله راههای پرطرفدارمهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تخصص یا ویزا کار استرالیا است.ویزاهای کار در کشور استرالیا به صورت point based system است و شما باید مطمئن شوید میتوانید حداقل ۶۰ امتیاز طبق جداول امتیازی ارائه شده در این مقاله از مدرک تحصیلی و مدارک کاری و دانش زبانی همچنین دوره های مختلفی که گذرانده اید و positive list کسب کنید تا بتوانید برای این تایپ ویزا اقدام کنید.

انواع ویزا کار استرالیا
ویزای کار مربوط به افراد ساکن در استرالیا
ویزای کار مربوط به افراد ساکن در خارج از استرالیا (۱۹۰،۴۸۵،۴۸۹،۴۵۷،۱۸۷،۱۸۶)
در این مقاله راجع به هر دو بخش اشاره شده صحبت میکنیم ولی تمرکز اصلی ما روی بخش دوم است. به طور کلی تمام ویزاهای کاری استرالیا که برای متقاضیان خارج از استرالیا تعریف شده اند توسط شهروندان درون خاک استرالیا نیز در دسترس هستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۲۱:۵۴ ] [ جهانبان ]

ویزا تحصیلی فرانسه
این صفحه شامل اطلاعاتی در رابطه با ویزا تحصیلی فرانسه در تمامی مقاطع می باشد . علاقمندان تحصیل در فرانسه در هر مقطع می توانند پس از کسب اطلاعات اولیه از طریق وبسایت، با کارشناسان ما تماس بگیرند تا از اطلاعات دقیق و مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان ما استفاده نمایند.

در کشور فرانسه آموزش کودکان با دوره آمادگی از ۵ سالگی آغاز می شود. تحصیلات دوره ابتدایی از ۶ سالگی شروع می شود و پنج سال به طول می انجامد. سپس کلیه دانش آموزان به یک دوره چهار ساله اجباری وارد می شوند. بعد از آن دوره تحصیلات متوسطه عمومی را آغاز می کنند و به مدت سه سال ادامه می دهند. مجموع تحصیلات پیش دانشگاهی در فرانسه ۱۲ سال است که منجر به اخذ مدرک دیپلم دبیرستان می گردد.

دانشگاههای فرانسه
این کشور در گروه کشور هایی قرار دارد که تحصیل در آنها به طور رایگان ارائه می شود. این کشور دارای ۸۴ دانشگاه و موسسه آموزش عالی می باشد که تحصیل در همه آنها به طور رایگان می باشد و نکته مهم این است که تدریس در این دانشگاه ها به گونه زبان فرانسوی می باشد . متقاضیان برای اخذ ویزا تحصیلی فرانسه باید براین زبان تسلط داشته باشند و امتحان TCFیا DELF را گذرانده باشند. امتحان  TCF، ۲سال  اعتبار دارد که پس از این مدت اعتبار آن از بین می رود اما امتحان DELF، اعتبار آن پایان نخواهد یافت و درنتیجه حداقل مدرکی که شما به آن احتیاج خواهید داشت مدرک B1 می باشد اما این مدرک نیز به تنهایی برای اخذ ویزا تحصیلی فرانسه کافی نیست.

کسانی می توانند به دانشگاه ها و مؤسسات فوق راه یابند که دیپلم دبیرستان را گرفته باشند. برای ورود به مراکز آموزش عالی دیگری مانند مدارس عالی دولتی (Ecole Nationale)، مدارس عالی خصوصی و نیز مؤسسه هایی که برای تربیت نیروهای متخصص تأسیس شده اند، از داوطلبان امتحان تخصصی می گیرند. در فرانسه شرط ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای خارجیان قبولی در امتحان ورودی سراسری زبان است.

پس از برگزاری کنفرانس اروپا در سال ۱۹۹۸ که طی آن تصمیم گرفته شد کشورهای اروپایی برای تسهیل در مقایسه و تشخیص مدارک تحصیلی در قالبی یکسان اعطای مدرک نمایند، نظامی جدید برای مقاطع تحصیلی آموزش عالی در کشور فرانسه مشهور به LMD — Licence, Master, Doctorat اعلام گردید که از سال ۲۰۰۲ به اجرا در آمد.

اخذ ویزا تحصیلی فرانسه شامل مقاطع فوق لیسانس و دکترا می باشد .  فوق لیسانس در این کشور شامل دوره های یک ساله ( معادل فوق لیسانس ایران ) و دوره های ۲ ساله ( ۱ سال فوق لیسانس و ۱ سال پیش دکترا ) می باشد که پس از گذراندن آن می توانند وارد مقطع دکترا شوند و اکنون طول دوره دکترا ۳ سال می باشد که بیشتر شامل  Reaserch و تحقیق می باشد.

شرایط اقامت در این کشور به این گونه می باشد که اگر فردی ۷ سال به طور مستمر در آنجا باشد ( تحصیلی ، کار و … ) می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت نماید وپس  از یک هفته ورود به این کشور مقیم آنجا بشمار می رود . هم چنین فرد متقاضی در طول تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی ۲۰ ساعت در هفته حق کار دارد که اگر در این دوره کارفرما فرد را بیمه کند به محض بیمه کردن کار فرما ، اقامت دائم را می گیرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۳:۵۷ ] [ جهانبان ]

ویزا تحصیلی استرالیا

آیا میدانید کشور استرالیا با وجود داشتن تنها ۲۳ میلیون جمعیت بعد از امریکا و انگلستان بیشترین تعداد دانشجو و دانش آموز از کشورهای دیگر را دارد؟ در حقیقت این امر زیاد شگفت اور نیست هنگامی که شما در نظر بگیرید که ۷ دانشگاه از ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا در استرالیا قرار دارد همچنین بیش از ۲۲۰۰۰ کورس در سال در ۱۱۰۰ موسسه آموزشی عالی این کشور برگزار میشود. در رتبه بندی سیستم های آموزش عالی, کشور استرالیا بالاتر از کشورهایی ماننند آلمان و ژاپن قرار دارد. طبق آمار های مربوط به بررسی کیفیت زندگی دانش جویان مقیم در کشور های دیگر ۵ شهر از ۳۰ شهر برتر دنیا در استرالیا قرار دارد.


افرادی که رویای تحصیل در معتبرترین دانشگاههای دنیا را در سر میپرورانند حتی اگر یکبار فکر استرالیا به ذهنشان خطور کرده و به این کشور به عنوان یک مقصد برای تحصیل اندیشیده اند. برای تحصیل در استرالیا شما باید پذیرش از یک مقطع تحصیلی در یکی از موسسات آموزشی استرالیا را داشته باشید و به وسیله ان برای اخذ ویزا تحصیلی استرالیا اقدام کنید.

مراحل اخذ ویزا تحصیلی استرالیا
• تصمیم گیری روی مقطع و دانشگاهی که میخواهید برای آن اقدام کنید
• ارسال application خود به آن دانشگاه
• دریافت و تایید کردن نامه offer دانشگاه
• دریافت رسید قطعی الکترونیکی ثبت نام
• مراجعه به سفارت برای اخذ ویزای تحصیلی

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا تحصیلی استرالیا
• مدارک تحصیلی شما
• مدارک زبان مورد نیاز به مقطع تحصیلی مربوطه
• مدرک مبنی بر اثبات تمکن مالی شما در دوران تحصیل
• مدارک مبنی بر اثبات سلامت جسمی شما


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۷:۵۸ ] [ جهانبان ]

ویزا تحصیلی کانادا
این صفحه شامل اطلاعاتی در رابطه با ویزا تحصیلی کانادا در تمامی مقاطع می باشد . علاقمندان تحصیل در کانادا در هر مقطع می توانند پس از کسب اطلاعات اولیه از طریق وبسایت، با کارشناسان ما تماس بگیرند تا از اطلاعات دقیق و مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان ما استفاده نمایند. چنانچه مایل به ادامه تحصیل در کانادا را می باشید، مناسبتر است پیش از عمل نهایی، چند نکته درباره این کشور بدانید. بعضی از دلایلی که اخذ ویزا تحصیلی کانادا را برای علاقمندان جذاب می کنند، بدین شرح می باشند.

استانداردهای بالا و کنترل کیفیت تحصیلی در کانادا باعث شده است مدارک تحصیلی دریافتی از دانشگاه های این کشور، راه را برای ادامه تحصیل در دانشگاه های بین المللی و نیز یافتن شغل های پردرآمد هموار نماید خیلی از افراد به کانادا لقب اروپای آمریکا را داده اند بدین دلیل که کشوری زیبا با امکانات آمریکا می باشد اما امنیت اروپا را دارد. مدارک تحصیلی دریافتی از کانادا، در اقصی نقاط جهان معتبر هستند و در سطح مدارک دانشگاهی دریافتی از انگلستان و آمریکا به شمار می آیند.

کیفیت زندگی و تحصیل در کانادا، در زمره بالاترین سطوح بین المللی به شمار می آید، لیکن هزینه زندگی و شهریه دانشگاه های این کشور نسبت به آمریکا و انگلستان کمی پایین تر است و هر سال در حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار دلار  می رسد همین امر سبب جذب متقاضیان بیشماری جهت اخذ ویزا تحصیلی کانادا گردیده است. البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که تحصیلات کارشناسی ارشد در انگلستان تنها یک سال به طول می انجامد در حالی که طول تحصیلات کارشناسی ارشد در کانادا، دو سال است لذا بی اغراق میتوان گفت بر خلاف تصور خیلی از اشخاص ، تحصیل در انگلستان ارزان تر از کانادا می باشد.

چنانچه شما ممکن است با فرهنگ دوستانه و باز کانادا آشنایی داشته باشید، شاید این را ندانید که سازمان ملل متحد، به طور مستمر این کشور را به عنوان یکی از بهترین جاهای دنیا برای زندگی بر می گزیند بدین جهت اشخاص زیادی مایل به اخذ ویزا تحصیلی کانادا می باشند. شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا، از همان آزادی هایی بهره مند می شوید که شامل شهروندان کانادا نیز می شود. کانادا کشوری است دو زبانه و در زمینه آموزش زبان، از زمره کشورهای پیشرو جهان به حساب می آید. از آنجا که یادگیری زبان های فرانسوی و انگلیسی، بخشی ضروری از آموزش عالی در کاناداست، شما می توانید تسلط خود را به هر یک از این زبان ها ارتقا بخشید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۵:۳۶ ] [ جهانبان ]

ویزا توریستی انگلستان
شما عزیزان می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات مورد نیاز در خصوص کشور انگلستان ، مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ویزا توریستی انگلستان را اخذ نمایید و همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید و سپس با داشتن اطلاعات کافی و مناسب جهت ویزای توریستی انگلستان اقدام فرمایید.

انگلیس، سرزمینی کهن است که در قاره‌ی اروپا قرار گرفته است. این کشور بخشی از حکمرانی بریتانیا کبیر به شمار می‌رود و جزایر کوچک و بزرگ بسیاری در آن، جای گرفته است. انگلیس نقش انکار ناپذیر و مهمی در معادلات جهانی ایفا می‌کند و به دلیل طبیعتی چشم‌نواز و همچنین آثار تاریخی زیبا و ارزشمند، به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل شده است. انگلیس در بخش جنوبی بریتانیای کبیر قرار دارد.جمعیت کل بریتانیا کمی بیش از ۶۰ میلیون نفر است که بیش از ۵۰ میلیون نفر از این جمعیت در انگلستان زندگی می­کنند. علاوه بر گویش­های مختلف که در نقاط مختلف بریتانیا صحبت می­کنند، انگلیسی زبان اصلی کشور انگلستان است.

انگلستان با حدود هزار کیلومتر مرز ساحلی، بزرگ­ترین کشور بریتانیا محسوب میگردد که سالانه افراد زیادی را از شهروندان کشورهای دیگر برای مهاجرت یا کار در انگلستان به سوی خود جذب می­کند. لندن، پایتخت انگلستان هم با حدود ۸ میلیون نفر جمعیت، بزرگ­ترین شهر اروپاست. علاوه بر لندن، مناطق دیگری نیز در این کشور وجود دارد که می‌توان آن‌‌ها را از مقاصد گردشگری مسافران خارجی بیان کرد.

باث (Bath)، منطقه‌ای اشرافی با ساختمان‌هایی باشکوه و زیبا و برخوردار از چشمه‌های آب گرم است که هر ساله میزبان مسافران بسیاری از سراسر جهان است. کمبریج دانشگاهی است که در سال ۱۲۰۹ میلادی ساخته شد و یکی از برترین دانشگاه‌های دنیا محسوب می‌شود. آکسفورد، یکی از قدیمی‌ترین مناطق انگلیس است که یکی از کهن‌ترین دانشگاه‌های جهان نیز در آن قرار دارد. در این منطقه می‌توان بقایای قلعه‌ی نورمن و ساختمان کلیسای جامع را نیز مشاهده کرد که بیانگر تاریخ کهن این کشور است.

دریاچه‌ دیستریکت، یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی در انگلیس است که با چشم‌اندازی باورنکردنی در کامبریا قرار دارد. همچنین Windermere، طولانی‌ترین دریاچه‌ی انگلیس نیز در این منطقه است که فضایی منحصربه‌فرد را به وجود آورده است. زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری در انگلیس به گونه‌ای است که سفر به این سرزمین کهن، نیازمند زمانی طولانی است تا بتوان با تماشای تمامی آن‌ها، لذتی شگرف را تجربه کرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۳:۳۲ ] [ جهانبان ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب