گروه شرکت های جهانبان
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

ویزا توریستی انگلستان
شما عزیزان می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات مورد نیاز در خصوص کشور انگلستان ، مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ویزا توریستی انگلستان را اخذ نمایید و همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید و سپس با داشتن اطلاعات کافی و مناسب جهت ویزای توریستی انگلستان اقدام فرمایید.

انگلیس، سرزمینی کهن است که در قاره‌ی اروپا قرار گرفته است. این کشور بخشی از حکمرانی بریتانیا کبیر به شمار می‌رود و جزایر کوچک و بزرگ بسیاری در آن، جای گرفته است. انگلیس نقش انکار ناپذیر و مهمی در معادلات جهانی ایفا می‌کند و به دلیل طبیعتی چشم‌نواز و همچنین آثار تاریخی زیبا و ارزشمند، به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل شده است. انگلیس در بخش جنوبی بریتانیای کبیر قرار دارد.جمعیت کل بریتانیا کمی بیش از ۶۰ میلیون نفر است که بیش از ۵۰ میلیون نفر از این جمعیت در انگلستان زندگی می­کنند. علاوه بر گویش­های مختلف که در نقاط مختلف بریتانیا صحبت می­کنند، انگلیسی زبان اصلی کشور انگلستان است.

انگلستان با حدود هزار کیلومتر مرز ساحلی، بزرگ­ترین کشور بریتانیا محسوب میگردد که سالانه افراد زیادی را از شهروندان کشورهای دیگر برای مهاجرت یا کار در انگلستان به سوی خود جذب می­کند. لندن، پایتخت انگلستان هم با حدود ۸ میلیون نفر جمعیت، بزرگ­ترین شهر اروپاست. علاوه بر لندن، مناطق دیگری نیز در این کشور وجود دارد که می‌توان آن‌‌ها را از مقاصد گردشگری مسافران خارجی بیان کرد.

باث (Bath)، منطقه‌ای اشرافی با ساختمان‌هایی باشکوه و زیبا و برخوردار از چشمه‌های آب گرم است که هر ساله میزبان مسافران بسیاری از سراسر جهان است. کمبریج دانشگاهی است که در سال ۱۲۰۹ میلادی ساخته شد و یکی از برترین دانشگاه‌های دنیا محسوب می‌شود. آکسفورد، یکی از قدیمی‌ترین مناطق انگلیس است که یکی از کهن‌ترین دانشگاه‌های جهان نیز در آن قرار دارد. در این منطقه می‌توان بقایای قلعه‌ی نورمن و ساختمان کلیسای جامع را نیز مشاهده کرد که بیانگر تاریخ کهن این کشور است.

دریاچه‌ دیستریکت، یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی در انگلیس است که با چشم‌اندازی باورنکردنی در کامبریا قرار دارد. همچنین Windermere، طولانی‌ترین دریاچه‌ی انگلیس نیز در این منطقه است که فضایی منحصربه‌فرد را به وجود آورده است. زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری در انگلیس به گونه‌ای است که سفر به این سرزمین کهن، نیازمند زمانی طولانی است تا بتوان با تماشای تمامی آن‌ها، لذتی شگرف را تجربه کرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۳:۳۲ ] [ جهانبان ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب