گروه شرکت های جهانبان
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

ویزا کار استرالیا
شما عزیزان می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات مورد نیاز در خصوص کشور استرالیا ، مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ویزا کار استرالیا را اخذ نمایید و همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید و سپس با داشتن اطلاعات کافی و مناسب جهت ویزای کار استرالیا اقدام فرمایید.

امروزه افراد زیادی برای مهاجرت کاری به استرالیا، نحوه اخذ اقامت دائم استرالیا، اقامت از طریق کار در استرالیا، راه های ورود به استرالیا، جزئیات ویزای کار استرالیا و..سوالاتی را مطرح مینمایند. چرا که ویزا کار استرالیا یکی از قویترین نوع ویزاهای کار در دنیا و همچنین یکی از زود بازده ترین نوع ویزا در جهت اخذ اقامت دائم استرالیا میباشد. بنابراین عده زیادی از دوستان مایل به اخذ ویزای کار استرالیا هستند.


استرالیا کشوری است نیمه اسیایی نیمه اروپایی وششمین کشور پهناور دنیاست. کشوری است توسعه یافته با اقتصاد متکی بر بازرگانی و کشاورزی است. پایتخت آن کانبرا است ولی شهرهایی که بیشترین متقاضی را برای ویزای کار دارد ملبورن و سیدنی است که از جمله شهرهای گران دنیا میباشند.

ازجمله راههای پرطرفدارمهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تخصص یا ویزا کار استرالیا است.ویزاهای کار در کشور استرالیا به صورت point based system است و شما باید مطمئن شوید میتوانید حداقل ۶۰ امتیاز طبق جداول امتیازی ارائه شده در این مقاله از مدرک تحصیلی و مدارک کاری و دانش زبانی همچنین دوره های مختلفی که گذرانده اید و positive list کسب کنید تا بتوانید برای این تایپ ویزا اقدام کنید.

انواع ویزا کار استرالیا
ویزای کار مربوط به افراد ساکن در استرالیا
ویزای کار مربوط به افراد ساکن در خارج از استرالیا (۱۹۰،۴۸۵،۴۸۹،۴۵۷،۱۸۷،۱۸۶)
در این مقاله راجع به هر دو بخش اشاره شده صحبت میکنیم ولی تمرکز اصلی ما روی بخش دوم است. به طور کلی تمام ویزاهای کاری استرالیا که برای متقاضیان خارج از استرالیا تعریف شده اند توسط شهروندان درون خاک استرالیا نیز در دسترس هستند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۲۱:۵۴ ] [ جهانبان ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب