گروه شرکت های جهانبان
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

ویزا تحصیلی فرانسه
این صفحه شامل اطلاعاتی در رابطه با ویزا تحصیلی فرانسه در تمامی مقاطع می باشد . علاقمندان تحصیل در فرانسه در هر مقطع می توانند پس از کسب اطلاعات اولیه از طریق وبسایت، با کارشناسان ما تماس بگیرند تا از اطلاعات دقیق و مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان ما استفاده نمایند.

در کشور فرانسه آموزش کودکان با دوره آمادگی از ۵ سالگی آغاز می شود. تحصیلات دوره ابتدایی از ۶ سالگی شروع می شود و پنج سال به طول می انجامد. سپس کلیه دانش آموزان به یک دوره چهار ساله اجباری وارد می شوند. بعد از آن دوره تحصیلات متوسطه عمومی را آغاز می کنند و به مدت سه سال ادامه می دهند. مجموع تحصیلات پیش دانشگاهی در فرانسه ۱۲ سال است که منجر به اخذ مدرک دیپلم دبیرستان می گردد.

دانشگاههای فرانسه
این کشور در گروه کشور هایی قرار دارد که تحصیل در آنها به طور رایگان ارائه می شود. این کشور دارای ۸۴ دانشگاه و موسسه آموزش عالی می باشد که تحصیل در همه آنها به طور رایگان می باشد و نکته مهم این است که تدریس در این دانشگاه ها به گونه زبان فرانسوی می باشد . متقاضیان برای اخذ ویزا تحصیلی فرانسه باید براین زبان تسلط داشته باشند و امتحان TCFیا DELF را گذرانده باشند. امتحان  TCF، ۲سال  اعتبار دارد که پس از این مدت اعتبار آن از بین می رود اما امتحان DELF، اعتبار آن پایان نخواهد یافت و درنتیجه حداقل مدرکی که شما به آن احتیاج خواهید داشت مدرک B1 می باشد اما این مدرک نیز به تنهایی برای اخذ ویزا تحصیلی فرانسه کافی نیست.

کسانی می توانند به دانشگاه ها و مؤسسات فوق راه یابند که دیپلم دبیرستان را گرفته باشند. برای ورود به مراکز آموزش عالی دیگری مانند مدارس عالی دولتی (Ecole Nationale)، مدارس عالی خصوصی و نیز مؤسسه هایی که برای تربیت نیروهای متخصص تأسیس شده اند، از داوطلبان امتحان تخصصی می گیرند. در فرانسه شرط ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای خارجیان قبولی در امتحان ورودی سراسری زبان است.

پس از برگزاری کنفرانس اروپا در سال ۱۹۹۸ که طی آن تصمیم گرفته شد کشورهای اروپایی برای تسهیل در مقایسه و تشخیص مدارک تحصیلی در قالبی یکسان اعطای مدرک نمایند، نظامی جدید برای مقاطع تحصیلی آموزش عالی در کشور فرانسه مشهور به LMD — Licence, Master, Doctorat اعلام گردید که از سال ۲۰۰۲ به اجرا در آمد.

اخذ ویزا تحصیلی فرانسه شامل مقاطع فوق لیسانس و دکترا می باشد .  فوق لیسانس در این کشور شامل دوره های یک ساله ( معادل فوق لیسانس ایران ) و دوره های ۲ ساله ( ۱ سال فوق لیسانس و ۱ سال پیش دکترا ) می باشد که پس از گذراندن آن می توانند وارد مقطع دکترا شوند و اکنون طول دوره دکترا ۳ سال می باشد که بیشتر شامل  Reaserch و تحقیق می باشد.

شرایط اقامت در این کشور به این گونه می باشد که اگر فردی ۷ سال به طور مستمر در آنجا باشد ( تحصیلی ، کار و … ) می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت نماید وپس  از یک هفته ورود به این کشور مقیم آنجا بشمار می رود . هم چنین فرد متقاضی در طول تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی ۲۰ ساعت در هفته حق کار دارد که اگر در این دوره کارفرما فرد را بیمه کند به محض بیمه کردن کار فرما ، اقامت دائم را می گیرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۳:۵۷ ] [ جهانبان ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب