گروه شرکت های جهانبان
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

ویزا تحصیلی کانادا
این صفحه شامل اطلاعاتی در رابطه با ویزا تحصیلی کانادا در تمامی مقاطع می باشد . علاقمندان تحصیل در کانادا در هر مقطع می توانند پس از کسب اطلاعات اولیه از طریق وبسایت، با کارشناسان ما تماس بگیرند تا از اطلاعات دقیق و مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان ما استفاده نمایند. چنانچه مایل به ادامه تحصیل در کانادا را می باشید، مناسبتر است پیش از عمل نهایی، چند نکته درباره این کشور بدانید. بعضی از دلایلی که اخذ ویزا تحصیلی کانادا را برای علاقمندان جذاب می کنند، بدین شرح می باشند.

استانداردهای بالا و کنترل کیفیت تحصیلی در کانادا باعث شده است مدارک تحصیلی دریافتی از دانشگاه های این کشور، راه را برای ادامه تحصیل در دانشگاه های بین المللی و نیز یافتن شغل های پردرآمد هموار نماید خیلی از افراد به کانادا لقب اروپای آمریکا را داده اند بدین دلیل که کشوری زیبا با امکانات آمریکا می باشد اما امنیت اروپا را دارد. مدارک تحصیلی دریافتی از کانادا، در اقصی نقاط جهان معتبر هستند و در سطح مدارک دانشگاهی دریافتی از انگلستان و آمریکا به شمار می آیند.

کیفیت زندگی و تحصیل در کانادا، در زمره بالاترین سطوح بین المللی به شمار می آید، لیکن هزینه زندگی و شهریه دانشگاه های این کشور نسبت به آمریکا و انگلستان کمی پایین تر است و هر سال در حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار دلار  می رسد همین امر سبب جذب متقاضیان بیشماری جهت اخذ ویزا تحصیلی کانادا گردیده است. البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که تحصیلات کارشناسی ارشد در انگلستان تنها یک سال به طول می انجامد در حالی که طول تحصیلات کارشناسی ارشد در کانادا، دو سال است لذا بی اغراق میتوان گفت بر خلاف تصور خیلی از اشخاص ، تحصیل در انگلستان ارزان تر از کانادا می باشد.

چنانچه شما ممکن است با فرهنگ دوستانه و باز کانادا آشنایی داشته باشید، شاید این را ندانید که سازمان ملل متحد، به طور مستمر این کشور را به عنوان یکی از بهترین جاهای دنیا برای زندگی بر می گزیند بدین جهت اشخاص زیادی مایل به اخذ ویزا تحصیلی کانادا می باشند. شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا، از همان آزادی هایی بهره مند می شوید که شامل شهروندان کانادا نیز می شود. کانادا کشوری است دو زبانه و در زمینه آموزش زبان، از زمره کشورهای پیشرو جهان به حساب می آید. از آنجا که یادگیری زبان های فرانسوی و انگلیسی، بخشی ضروری از آموزش عالی در کاناداست، شما می توانید تسلط خود را به هر یک از این زبان ها ارتقا بخشید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۵:۳۶ ] [ جهانبان ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب